wtorek, 28 września, 2021
The Sims 4Przegląd dzisiejszej aktualizacji (27.05.2021)

Przegląd dzisiejszej aktualizacji (27.05.2021)

Reklama

Dzisiejsza aktualizacja przyniosła do gry coś, czego gracze domagali się już od pewnego czasu. Moduł ten był w The Sims 2 jak i w The Sims 3. Mowa oczywiście o nowych kolorach włosów! Żartujemy, mowa oczywiście o preferencjach simów! Nowe kolory włosów również się pojawiły, tak samo jak usprawnienia dotyczące piętrowych łóżek!

Pojawiły się również poprawki błędów, o których twórcy wspominali w ostatniej Liście problemów.

Preferencje

Od teraz możemy wybrać to co nasz sim lubi, a czego nie. Na chwilę obecną są to 4 kategorie: kolor, gatunek muzyki i zajęcie. Moduł preferencji może się rozwinąć w przyszłości.

Wszystkich preferencji możemy mieć w sumie 20. W tę liczbę wliczają się wszystkie preferencje. Limit ten zapełniają nielubiane jak i lubiane przez simów gatunki muzyki, zajęcia czy kolory.

Warto zostawić sobie wolne miejsce, ponieważ preferencje można zdobywać podczas rozgrywki!

Nasi simowie mogą wybrać swoje preferencje spośród 32 gatunków muzyki, 31 zajęć oraz 11 kolorów.

Jeżeli mamy wcześniej stworzonego sima, któremu chcemy dodać preferencje, wystarczy że klikniemy przycisk, który znajduje się w sekcji Lubię i nie lubię w panelu sima.

Nowe kolory włosów

Wraz z preferencjami, do gry zawitały długo wyczekiwane nowe kolory włosów. Jest ich w sumie 6 i są to kolory z sekcji naturalnych kolorów włosów.

Łóżka piętrowe

Łóżka piętrowe dostały nowe usprawnienia. Od teraz pod piętrowymi łóżkami postawić można biurko czy komodę. Znajdzie się tam również miejsce na podwójne łóżko czy nawet sofę!

Naprawione błędy

Konsole

  • Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego zarówno na konsolach Xbox, jak i na PlayStation wyłączenie systemu kurzu wprowadzonego w Wielkich porządkach powodowało problemy i mogło skutkować zawieszeniem gry.

The Sims 4

  • Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego Simowie zajmujący się rozwijaniem kariery i chodzący do szkoły nie mogli iść do pracy/szkoły w trakcie dowolnego czasu wolnego lub świąt, za wyjątkiem urlopu. Jeśli macie urlop, to macie urlop. Nie bądźcie jak ja. Ja pracuję w trakcie urlopu.
  • Obiło mi się o uszy robienie zakupów z nerwów, ale pierwsze słyszę o nerwowym gotowaniu… Simowie jednak nie będą już w nieskończoność gotować jedzenia sami z siebie, a potem o nim zapominać. Marnowanie jedzenia to paskudna sprawa.
  • Jeśli martwią Was resztki jedzenia zostające po wielkim gotowaniu i to, że Simowie ich nie dojadają, nawet kiedy są głodni… Nie obawiajcie się, Simowie będą teraz z własnej woli zjadać resztki, gdy są głodni. Żadne jedzenie się nie zmarnuje!
  • Naprawiliśmy problem, który powodował, że w niektórych miejscach – na przykład w kolejkach interakcji – wyświetlała się nieprawidłowa karnacja niemowląt.
  • Wasz Sim chciał wyjść wcześniej z pracy, ale nie mógł? Wszyscy to znamy, ale Simom teraz już nic nie stoi na przeszkodzie!
  • Sprzątanie po małych dzieciach bywa męczące, ale zazwyczaj przynajmniej wiadomo, skąd wzięły się rzeczy, które trzeba posprzątać, co nie? Kiedy jednak widzisz walające się po podłodze owoce i warzywa, bo Simowie zresetowali się, kiedy małe dzieci jadły obok nich… To zwyczajnie nieuczciwe. Spokojnie, teraz już się to nie stanie… Raczej.
  • Czy Twój Sim jest smutny? Jest naprawdę, naprawdę smutny? Podróżując po różnych światach, nie powinien być… smutny. Ani pozbawiony nastrójnika. Smutny w różnych światach… nie bądź, Simie.
    • Simowie, którzy cały czas byli smutni, ale nie mieli nastrójnika, który wyjaśniałby dlaczego? To nie powinno mieć już miejsca.
  • Jak zawsze wraz z zespołem odpowiedzialnym za lokalizację oszlifowaliśmy i poprawiliśmy w grze część tekstów ze wszystkich pakietów.
  • Położyliśmy kres kodom błędów: 102:eb3376f3:a777e5d8 oraz 109:812fe7cb:f1565180, które wyświetlały się niektórym Simomaniakom. Mamy nadzieję, że to nie jest początek kolejnej sagi Kodów Błędów. No, a przynajmniej ja mam taką nadzieję.

Witaj w Pracy

  • Naprawiliśmy błąd wizualny, który powodował, że przy używaniu obiektów trybu Stwórz Sima ymHair_EP01LongWavySwept oraz yfHair_EP01LongWavySwept pojawiały się linie granicy obiektów, jeśli zostały użyte na przeciwnej sylwetce.

Kraina magii

  • Simowie czarodzieje nie będą już się resetować, gdy warzenie eliksirów zostaje anulowane, a potem wznowione.

Wyprawa na Batuu

  • Drzwi do kantyny „Wielkie wejście” są znów dostępne w trybie budowania podczas wybrania widoku sortowania „Wysokie drzwi”.

Zabawa na podwórku

  • Naprawiliśmy błąd wizualny związany z topem yfTop_SP08TeeBoatNeck w trybie Stwórz Sima, który powodował niewłaściwe wyświetlanie cieni lub przebarwienia na supełkowym rąbku.

Kompaktowe wnętrza

  • Dodaliśmy interakcję „Odpręż się” dla kanap wchodzących w skład łóżek chowanych. Odprężcie się zatem… Jeśli nie boicie się łóżek chowanych. <puszcza oczko>

Włóczkowe historie

  • Ani śnieg, ani deszcz, ani słońce (ani Vlad podczas mglistej nocy) nie powstrzymają tych obiektów przed dostarczeniem za pośrednictwem Plopsy. Plopsy szybko dostarczy teraz wszystkie arcydzieła Simów.
    • Gdy pracowaliśmy nad usługą dostaw na Plopsy, przy okazji naprawiliśmy problem, który powodował, że opcja dostarczenia za pośrednictwem Plopsy wyświetlała się dwa razy. Może jeśli jedna nie zadziałała, druga była udana? Lepiej dmuchać na zimne!

Zjawiska paranormalne

  • Naprawiliśmy błąd wizualny związany z obiektem yfTop_SP18BlouseCrop_SolidOrange w trybie Stwórz Sima, który powodował, że buty yfShoes_SP18MaryJanes_Black były pokryte smugami, zamiast wyglądać szykownie. Powodowało to także problem z obiektem yfBottom_GP08SkirtLayered z Krainy magii… Przypadek? To wiedzą już tylko badacze zjawisk paranormalnych.

Wielkie porządki

  • Moc nastrójnika „Czyste otoczenie” przekraczała wszelkie dopuszczalne granice! Można powiedzieć, że trudno było skłonić Simów do przechodzenia przez inne nastrójniki. Sprzątanie zawsze jest jedną z możliwości, ale musieliśmy zadbać o większą równowagę.
Reklama
Tobiasz
Tobiasz jest ojcem założycielem Sims Week. Nie jest to jego jedyna rola, to on również odpowiada za wygląd strony jak i znajdujące się tutaj wszystkie treści.
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl wszystkie komentarze
Reklama

Artykuły

Reklama