Twórcy The Sims zaprezentowali zupełnie nowe logo serii. W artykule zamieszczonym na stronie licenseglobal.com możemy dowiedzieć się nieco więcej o przyszłości “simsów”. To w nim zobaczyć możemy nowy logotyp.

Brandgenuity będzie współpracować z franczyzą „The Sims”, aby rozszerzyć zasięg marki w różnych kategoriach życia, takich jak odzież, akcesoria, współprace, przedmioty kolekcjonerskie, gry i wydawnictwa.
Wysiłki zwiększą obecność marki zarówno w sieci jak i poza nią, ożywiając simowy wszechświat na wiele nowych sposobów.
W artykule możemy wyczytać również statystyki, jakie The Sims 4 osiągnęło. W tym 70 milionów graczy i 500 milionów pobrań gry.
Na chwilę obecną nie wiemy czy rozszerzony zasięg marki będzie tyczył się również czwartej odsłony gry. A może współpraca z firmą licencyjną ogranicza się tylko do przyszłej generacji? Tego możemy się jedynie domyślać. To samo dotyczy logotypu.
Logo na oficjalnych stronach The Sims zostało takie, jakie dotychczas znaliśmy. Możliwe jest więc, że zaprezentowane logo nie będzie nowym rebrandingiem serii.